Monday 14 September 2009

aKu & c0KLat


mmmmmm..
aku ska coklat.ska sgt3!!coklat murah,cklat mahal smua aku bedal
coklat putih,cklat hitam,coklat msakan smua aku spu....org kta coklat ni mgemukkan yeke???klaw nk bdn cntik jgn mkn cklat
yeke???mkn cklat tmbuh jerawat.yeke???..peduli apa aku..lalalala..

bg aku,mkn cklat mnambhkan mood ceria.mghilangkan tnsion..dan mmbuahkan rsa ksih syg..
aku ada bca stu bku ttg khasiat coklat.."pnyelidikan dr Universti Harvard mndapati cklat mngandungi bhn kimia yg mmbantu mngekalkan keanjalan saluran darah dan mningkatkan kndungan flavonoid dan antioksidan dlm darah ,bhan yg dpt mghalang pnyakit kardiovaskular serta mghalang atau mlambtkan kerosakan sel dan tisu bdan..""dan dpt hidup stu thun lbih lama brbanding mereka yg tidak mmknnya"..emm..( ajal maut ditgan Allah.)..xda kna mngena ngan cklat pun.so..jgn pcya sgt,

mak slalu pesan.."mkn mkn jgk.gigi jgn lupa jg.."