Sunday, 11 October 2009

ayahku vs papadom

papadom....
muvie yg ke dua aku tgok hri ni..

dr nma je kta bleh agak cite ni xbest
rsa mnyesal pun ada bla tonton cite ni
"ala best ke cite ni?mcm xbest je citer mlayu ni"
xkenal mka xcinta......

dah msuk pggung tu mka monyok je..
tp xla monyok gla..
agak2 la..

so duduk la..
start la citer...
hahahahahahahahahaha
rsa best lak...
dan hahahahahahaha lgi....


dlam gmbira tu..ada la jga
unsur2 keinsafan...

tengat lak aku kat ayah aku..
mmg susah nk jg ank ppuan ni..
apa yg ank dia nk
dia blikan..
smpai bju pun dia yg pilihkan..
and brang ppuan pun dia yg blikan..
kekdg rmbut ank dia pun..
dia yg guntingkan...
dan bju ank dia pun..
dia yg cucikan..(melampau btul ank dia)
neway ayh aku mmg bgus sgt2!!


petang2..
dia slalu bwk ank dia jlan2 kat pantai
ala pantai kuala perlis tuu..
yg xbpa cantik tuu..
bla dia dah siap2 setat mto
"ayah nk p mna?nak ikut"
"jom2"
mka ank dia pun kqabat la kat blakang..
betapa mnjanya ank dia ni..hihihi

tp nsib baik la ayah aku benarkan aku berdikari
sebenarny dia pun xbg aku dtg cni..
sebab jauh dan sebab aku "perempuan"

tp xdalah smpi mnyamar jd tukang kebun kat mfi ni
semata-mata nk jga aku..
walaupun ayah aku xsehebat papadom
tp bg aku dialah
"PRIYA TERHEBAT"

papa i luve u so much..