Wednesday 23 December 2009

tah..korang bce je

assalamualaikum...
maaf sbab dah lma xupdate blog..xde mende rsanya yg nk citerkan..
bukanny ctiku xbermakna lngsung,smuanya penuh bermakna dan aku amat brsyukur sgt2...
abg aku dah abeh blajar,akak aku lak cti pnjang spend msa ng family,adik aku plak dah ckup umo tuk amek lesen mto..dah dpt lesen mto ni jgan hrap nk lekat kat umah..pening kpla mak ayah aku..huhuhu
mcm tu la karenah anak2 mak ayah aku..klaw smua ja blik cti hbis jd tongkang pcah umah aku.
anyway aku bahgia n brsyukur sgt2 brada lam familyyg agak riuh ni.
cti 2mggu lpas kmi g holiday kat langkawi..2pun cbab ayah aku da meeting kat sna.klaw x,berkurung la kmi kat umah..kmi bermlam d hotel bella vista klaw xslap aku nm dia.wlaupun blikny agk kcil dan cerek air pun dah buruk kmi..ok je la nk kta pa lg...(walaupun dlm hti......eh lbey2 lak)tp xserik nk dtg lg..hihihi
haa..bru2 ni ada kbakaran berhampiran ng kdai hp yg aku pnah kj dlu..terkejut aku,tba2 dpt pggilan.."oi cpt2 mai tgok ada kbakaran kat kdai hang ni!"..jam pkul 11.30 mlm..
abg n adik aku dah pcut naek mto..dorang tggal aku..xguna huh!..
aku nk p tgok jgk rsau aku kot2 2 kdai aku btul.so aku kjut mak aku.
aku nga bju tdo ku n mak aku ngan kain btikny terus mlompat ke atas mto..mak aku smpat pkai helmet,tp aku..helmet,lesen mto smua dah terbang..hehehe xlah cuma aku xsempat nk bwk..yela kecemasan msa tuu..
sampai la kmi kat tmpt kjadian.rmai sgguh org,mlu plak aku..dahla pkai bju tdo nseb baik xpkai bedak sejuk mlam tu,klaw tak..xtahu la,msti smua org..lari..
chek sana chek sini,rupa-rupanya tu bkan kdai hp yg aku kj dlu..tp montel yg berhmpiran ng kdai aku tuu..huhu wat gelabah ja.
pastu..blik la.klaw rmai yg tggu situ buat sesak jalan ja..
so ktorang pun blik dan tdo.
sekian,