Thursday, 8 April 2010

nur hasanah

~3 april~
..melawat Nur hasanah..

disinilah tempatnye umah Nurhasanah tuu..
nur hasanah ni tmpat jagaan org2 tua yg ditinggalkan oleh ahli keluarga mereka
hemm..banyak pengajaran semasa kami semua melawat kat cni
perasaan sedih mmg sah2 lee ade..
kesian pun ade..

tengokla pakcik ni...
tringat aku pda arwah wan aku..
walaupun die sedih die xtunjuk pun perasaan sedih tu kat kami semua mase kami semua smpai
..siap menyanyi lagi tuk hiburkan kami..
maybe mase ni..die dah xtahan..
..wannnnnnnnnnn..
;(

ni pule..anak-anak yatim dari Pusat Jagaan Nur Kasih Fatimah
(kanak-kanak jew..yg beso2 tu pengasuh dorang)

Firdaus........
(adik..kuat ye..nanti dah beso msuk mfi taw..)
firdaus..8 bulan
xtau mcm mne nk citerkandie dilahirkan tanpa bapa dan
hemm..xsggup aku.. ;(

firdaus ni kurg sihat mcm kanak2 lain
makn dan minum nye dibantu dgn mggunakan tiup
'ibunye'...tah le dimane..



INILAH.....warisan harapan bangsa,agama dan negara
dan HARAPAN IBUBAPA
insyaAllah!!



dan ini juge hehe..
"ingatlah org tersayang"


sekian,
=)