Saturday 10 April 2010

tau hati kalian ade taman..

berkhidmat..
ya..berkhidmat tuk masyarakat le
kemas buku2 d sekolah
KIBLAH derr..



penat
ya..sgt penat dan penat
tp..
sgt seronok dan gumbira



terima kasih
ya..time kasih
sahabat2
aku tau kalian pun mesti penat an
ditambah lg esok ada test MATH
huhuhu..gudluck!!


maaf
ya..nk mintak maaf
tau ni bukan hari raya
aku xpeduli nk jgk..
maaf klaw spnjag gtong ryong
aku berbuat salah pd kalian..
dera kalian ker..
pape jelah..
sori bro..
aku xlayak mnjadi leader benonye..


neway
ya..neway kalian sume memang the best
baik punya!!
semoga amal kebaikan kalian sume diblas oleh
ALLAH SWT
aku hnya mampu ucpkan
TERIMA KASIH
ats kerjasama kalian


cukup
ya..cukup la kat sni
nanti ckap bnyk mengalir lak air mate kalian



dan aku
ya..aku sayang kalian sume
dan kamo walaupun byg2 je..
aku sayang kamo juge..


dedicate to all km2,
kiblah