Friday 7 May 2010

semalam..




selama 9 jam aku duduk je dalam bus uh..
buring tul..asyik tdo je..
tp lepas je sg petani mataku tba2 sugar-bugar,
wah..padi yg mghijau memberi ketenangan jiwa dan raga..

akhirnya aku sampai di perlis jam 7 pm dengan jayanya..
wakakakah ;D
...............................................
lepas je aku menapak kaki kenegeri tercinta
aku nampak sorg mamat bermotor merah
dengan tersengih-sengih menampakan
gigi kuningnya itu
datang mghampiri aku..,
"akak ang bok balik apa kat aku?"
ada ka dia tnya lagu tu kat aku..
kecik hati ini..
xpa aku jiwa burtal xdenye nak tacing2..
"oh adikku yg manis lg manja.."
bisik hati kecilku..kihkih
ala..adik aku tu gimik je..padahal dia merindui aku..
hehehe

--------------------------------------------------------------------------------------

dan selepas itu,kami sefamily kuar mkn malam bersama-sama
kat mana..?
cuba teka????

tadaa..



kat changloon..huhu..:(
disinilah tempat aku mngenalinya dan tempat kami lepak sama2..
dan juga tempat dia bekerja lepas spm..
aduh..mak aku ni xda tmpat lain ker nak shopping..huh!
nasib baek xterserempk dgn dia..
walaupun dlam lubuk hati ni..
"ya Allah mintak-mintakla aku jumpa amet........"
saje nak tnya habaq kawan lama..huhu,

arghh!!perut dah lapaq..


aku dah xpeduli perut dah bunyik2..
aku ajak depa semua pi makan kat
restoran nasi lemak abg ensem..
tgok tu licin kan2???
bukan pinggan.gelas uh!!
.....................................................................
perut dah kenyang hati dah senang
jam pukul 11.30 pm
kami pun pulang..