Sunday 2 May 2010

sujudsyukurkukepadaMu

ayahku..harini beliau start bekerja ditempt baru di kuala kedah...

pernah sekali tu ayah aku kena pindah kerja kat sarawak..bapak jauh..
setelah diminta sedikit kelonggaran maka kami berpindah ke selangor masa aku drjah 3..
dan setelah tamat sekolah menengah, ayahku minta utk pulg ke perlis semula..then diluluskan..
sampai la sekrg aku dan seangkatan family tggal di perlis..


1 may 2010..
ayahku diminta tuk berpindah ke kuala kedah..maybe ada hikmah..
itu yg aku pikir..
walaupun kdg kala sang gelisah dan risau dtg menikam-nikam fikiran aku..
"kami kena pindah kedah ka?".."klaw ayah berulg-alik rsau jgk"
"adik afis tggal kat perlis sorg2 ka?"..yela adik aku kan dok skolah lg form 5.


dan sekarang,kakak aku pun dah tukar kja kat kedah..

dia punya ..tututttt pun tukar kerja kat kedah..
wah..negeri jelapang padi tggu kami seangkatan akan ke sana~
weeeeeeeeeeeeeeeiiii...=)



dan satu lagi yg membuatkan aku gumbira sgt2!!
hehe mau gelakgelakpecahperut
..........
to be continue...