Monday 5 July 2010

buang duit ke tesco


hai assalamualaikum..

semenjak aku berpindah ke aloq setaq
aku macam dah malas nak update belog
sebabnya..ternet lambat gile.
huuu..
.
.
.


ok disini aku mau menceritakan detik masa dan waktu aku di sini
di rumah baru.
semuanya berjalan lancar alhamdulillah.
dan sangatlah lancar.
rumah baru ni pula memang dekat tesco.
hem..paham jela bila dah dekat dgn tempat shopping2 ni.
semalam dah abiskan banyak duit semata-mata
beli benda tah hapa2 hehehe.
.
.
.
sekarang dah 4 hb.lagi 9 hari aku dah balik mfi.
counting punya counting
baju belum siap2 lagi dan yuran belum bayar g.
hihihi
baju raya dah siap wehh..
taun ni kebaya putih batik jawe dan baju kurung ijo askar.
kain batik jawe da siap.tapi bajunya mau cari kat sana lah.
.
.
.
sekian.dah tatau pe nak cetakan.:)