Tuesday 6 July 2010

jangan dekat.....!!!

setiap orang ada kelemahan masingmasing.
bohonglah dia kalau dia tuu perfect.
tak ada kelemahan.
"aku kan hero"
hemm..suda la statement dah lapuk.
even superman pun ada kelemahan dia..haha
kelemahan dia.. confius nak pakai seluar tutt dulu atau seluar panjang dulu.
dan hero melayu pun..cicak man.
beliau pun takut getah.
kat sini aku bukan nak citeh pasal heroheroman nih.aku mau listkan 3 menatang yg aku geli sangatsangat
setakat ini.rasa macam nak sepasepak je para menatang ni.
sang cicak.sang lipas dan siti kus.


mereka takaktif aku aktif.mereka aktif berpuluhribujutaratus kali ganda aku aktif.
paham kan??
maksudnya.
  1. kalau sang cicak diam atas siling tape.jangan jatuh.dan gedik jalan2 kat lantai...hem kalau jatuh..silap aribulan aku lak melekat kat siling(ejaan??)
  2. kalau sang lipas menegedik kat tepi dinding dan tak TERBANG.akulah yg paling bahagia..hemm tapi kalau dah terbang tu paham jelah(tringat kejadian masa kat hostel..hihi)
  3. kalau siti kus dok mengetest suaranya kat lua umah tape..aku maafkan.tapi bila dah masuk rumah.siaplah!bapak ku akan lesing kau dgn batang penyapu dan aku lak akan lesinglah sapa2 yg halang aku nak menyelamatkan diri.posisi aku ke ditempat yg tinggi.atas meja makan,kabinet tv,almari..bantai je.
geeeli.geeli..eee!!!
sekian.