Friday 29 October 2010

ma familie =)

aku bahagia dengan hidup aku sekarang..
aku bersyukur sangat.
waloupun "kekasih hati" dok jauh dan tiada disamping aku
aku tetap gembira.kerana aku tau.mereka semua sayang aku.
hahaha. =)

post aku ni bukan nak cakap aku ni disayangi oleh seorang "kekasih"...tapi aku nak mengatakan yang aku berasa gumbira sebabnya family aku sangat ambik berat pada aku.
pagi tadi.mak call aku dengan happy sekali.so dengan muka yang belum cuci,suara serakserak manja.aku menjawab panggilan tu.
"awat letak mak call tadi?""eh..mak call ka?xdengaq pon..""haa..mak call dua kali.pizah angkat pastu letak balik.""err...ingatkan jam loceng...."
sebabnya jam loceng sama dengan ringtone aku huahuahua.so paham je lah..
dan setelah bergelakgelak..wahhh hatiku girang sekali.p kelas pun girang.dan bersemangat!!!
so kawan kawan sayangilahhh family hampa semua daripada sayang boiprenboipren atau gepren gepren hampa noh!!