Wednesday 20 October 2010

pengajaran atau kutukan..pikir sendiri.

sedang aku berfacebooking..ada seorang gadis tegur aku.ya aku kenal dia.
kenal dia melalui seorang LELAKI ini.but we havent meet before.

nak dijadikan cerita..
Dan si LELAKI ini adalah salah sorang kawan yg bersahabat dgn kawan perempuan aku.dan kami kenalkenal.
mesejmesej memang sahla.tapi jarang2 kerana aku suka beronline.dan dia add aku difacebook.say hai ****NG..
berminggu kemudian ada seorang perempuan komen dan rasanya kami belum berkawan.(everything that posted by friends and me everyone can see and comment).
dan aku rasa ada yang aneh kat sini.pikir plak aku.awek die ker?kalau bukan awek nape tetibe cakap macam tu.tapi si LELAKI cakap dia single.
Boys, their mouth is bullshit. So, don't trust them.nah!!.
stop..stop!!aku takde hal.sebab aku taktertarik langsung lelaki yang macam ni..tapi..bila pikir perempuan tadi..aku serba salah.dia perempuan dan aku pun perempuan.aku paham.dan aku benci LELAKI bajet peramah ni..dan cube selesaikan masalah yang berpunca daripada LELAKI ni..tapi aku pulak yang sebok jadi org tengah..hai bodoh nya aku masa tu.

dan tadi..perempuan yang aku sebutkan contact aku semula dan tanye khabar LELAKI tu.aku kesian perempuan tu.macam nilah..korang kalau nak bercinta sangat cari yang low profile sudah dan yang bolih dijadikan SUAMI..nak yang "peramah" sgt macam ni lah..

aku pun tau taksemua lelaki sama..maaf yah :)