Monday 10 January 2011

bukan birthday seorang tapi ramai orang.

senanye baru je sampai MFI . kemas barang pun tak habis lagi . tapi..tapi.tapi..asal ada saja yang mengajak keluar huh line clear selalu. plan pertama nak tengok movie dan beli barang sikit . tapi disebalik semua ni aku ada agenda tersendiri..ohh kalian TERIMA KASIH kerana mengangkat barangbarang aku yang berat gedabak itu. mesti berat kan,mesti kalian berpeluh-peluh.oh aku dapat bayangkan!..so untuk itu terimalah kek kecik dari ku..taraaa!
bukan kedekut tapi saje aku nak kita kongsi samasama..:) sweetkan hihi.



hahaha korang dah 20 weh.sedar lah.padan muka.dah tua!




dan..dan..dan...TERIMA KASIH juga kepada izzati dan maryam si kawan farah(kawan farah kawan aku juga.peduli hapee!)yang telah memeriahkan majlis tersebut.dan juga si mael yang tinggi lampai(boipren qilah.ahh ade aku kesah!)) dan keretanya yang comil itu..hihihi