Wednesday 26 January 2011

kami kawan sampai bila bila :)


Ni nama dia ni Nurzahidah.org panggil ida.tapi aku panggil dia kakak ipar.ececey :p.
kami berkawan sejak kecik lagi.hahaha..zaman sekolah kami kelas lainlain tapi walaupun begitu lepas rehat kami mesti keluar samasama.dalam hostel pun kami bilik samasama.makan samasama,fly asrama samasama dan mandi pun nak samasama..hahaha(melampau pulak).

muka dia nampak baik dan ayu kan?nah jangan percaya ini orang.warden asrama kami pernah cop dia ni kaki pentipu sebabnya dia letak gambar adik dia kat buku outing asrama.tambahan lagi dia ni adalah kaki samseng dan juga pembuli!dan dia agak bernasib baik sebab tercalon dalam senarai bakal ketua biro.haha.tapi bila semua kejahatan dia dah kantoi maka percalonan "ketua biro" ditarik balik serta merta.hahahaha.

oh aku?aku seorang yang baik.tiada cacat cela.acewah! aku pun ada tersenarai dalam senarai percalonan birobiro ni.aku kan kuat agama ..acecececeeewah!.so warden calonkan aku sebagai biro AGAMA.dan takboleh blah dalam dorm akulah pencatit buku "siapa sembayang atau tak".lebih kurang macam buku kehadiran la.dah sembahyang tanda tick(/) ponteng(x) period (p)..hemm begitulah..
tapi kerana aku sedar siapa aku.maka aku menarik diri dari percalonan tersebut.YELAH AKU SEDAR AKU SAPE...

SEKARANG...tinggal kenangan..
dia belajar kat unimap dan aku pulak belajar kat bangi.so mase cuti sem aje boleh spend masa together-gether.dia akan mai rumah aku dan bermalam dirumah aku.so family aku pun dah kenal sangat dengan dia ni.hemm dah paham sangatla.disamping itu juga dia tiada boipren so aku angkatlah dia sebagai kakak ipar aku aje.abang aku pun single.okey hape :D