Friday 4 February 2011

ini REALITI.

1)kalau boleh diundurkan sekali lagi.nak saja dia balas dengan senyuman.
ouch.

2)masak sedapsedap.tengok kuih siapa yang laku.
ok kuih kakak aku sedap.kuih aku taksedap :(

3)ruangtamu rumah jadi dapur.ok aku mogok kerana aku takada bilik bila kakak dengan tersayang mahu sebilik.so kerjakerja pembaikan rumah berjalan.AKU SUKA!HEHE.sekarang aku ada bilik sendiri :).

4)mereka merancang nak keluar esok tapi takajak aku?ouhhh sedihkan.weh aku balik ahad laaa.

5)mak dan kakak rindukan hang zahid.cepat meh rumah!

6)beli jari palsu di TS.OHH aku ada misi bila balik kampung nanti.oh tok yang tercinta hehehehehe..(gelak iblis)

7)berphotoshoot disekolah lama mak aku.

8)abang mahu beli kereta baru.lepas ni dia akan hantar adik dia ni kesekolah.yeay!!!

9)mahu kebaya merah pulak!

10)aku sayang dia...tapi dia taksuka aku.hemm sedih sob sob :(