Wednesday 27 July 2011

dalam hati ini ada namamu..

aicewah tajuk.puii..

buka sem baru. bukalah buku baru.dan sem ni sebok dengan FYP. tau tak FYP tu apa ?
ce hang Google hikhikhik.

semester 5. dan inilah sem terakhir aku di bangi terchenta ini .
pelbagai suka-duka,riang gumbira , kiciwa , frust exam , frust bercinta , cinta mati-mati direject , mengreject , diherdik , diperli , ceh lebih-lebih pulak kuikuikui..
semuanya aku tempuhi dengan sobarrr. walaupun keluaq airmata darah kesedihan , hati yang kepiluan dengan katil dan bantal yang kebasahan. amboi!
.... alhamdulillah~hiphip huuurayy.
meh tadah tangan bersama-sama. aminnnnn :)

lepas semestar ni..aku ingat nak buat praktikal dekat-dekat dengan rumah aku.kulim atau pulaupinang.yela mana tidaknya..aku kan takboleh berpisah dengan family aku.cukuplah buat 3tahun ini shj.
harap-harap jodoh pun biaq lah orang seloqhat aku.ops.. :O
hemm..tapi macam mana dengan ira dan kawan-kawan sekelas aku ye?
kalau aku balik sana mesti hangpa semua rindu aku kan hekhkehekhehek.
entah-entah tidak..auuww hiba aku :'(...tapacekkk. MySpace

apa-apapun akan aku penuhi sem akhir ini dengan peeeeeeeenuuuhhh bermakkna!
biaq sejuta satu punya kenangan best dalam hidup aku...huhu