Monday 28 March 2011

pada hari france day.

siang tadi adalah Hari France Day .
selepas kelas terus menerpa ke arah dewan .

"jom kita tengok 'rumah' kite kat dewan "
"jom!! "



wahhh semua cantik cantik .it can be proud lah semua kreatif dan inovatif . =)
kelihatan hanya 3 buah booth yang beraktifan .
tetapi tidak sangatlah meriah sambutannya , maybe awal lagi kot .
takramai orang bermaksud banyak pulak hadiahnya hi hi hi .
ibarat kilang gula yang baru ditubuhkan dikawasan kampung semut yang sedikit penduduknya.
aku ibarat semut lah yang suka gula gula. (sukahati aku je buat pepatah )
betul !! seumur hidup aku kalau join game lontaq-lontaq pingpong ni , kalau masuk , dapat soklan dan boleh jawab just dapat sumi , keropok tam yang 3kupang tu , ataupun gulagula . ceh !
tapi tadi aku dapat chipsmore dan oreo weh ! ya Allah syukur kepada Allah Taala. hehe~

dah dapat balik lah , nanti orang cakap tamak pulak budak pendek ni . so aku baliklah dengan hati yang girang dan puas ! :D