Thursday 28 April 2011

just to remind myself.

keep viewing without any post on your wall.but please post something dirty on your friend's wall..
majority will curse your behavior..oh please condemning . nobody prefect. we trust that dear.
im NOT going to say, " aku takpost kat facebook sebab aku baik.aku nak orang anggap aku baik je."oh please laaa. im not okay.
because when your post something annoying on your social page.it shows how immature and childish you are. kawan aku cakaplaa.dan dia seorang lelaki baik hensem dan kaya(haha).itu pandangan dia pada seorang perempuan!betul tu!aku setuju!
"aku matured sangat ker? takpost gitu?"
oh see..nobody perfect! depends on your reason laa. so just condemning. dan akibatnya kau tanggunglah sendiri.berani makan berani lah cirit.

and maybe aku...
benci perangai dia bukan benci dia.
yes just curse my behavior dear!

"kiqa nak pedajjai oqang ja hang ni.
dia takkata papa hang yang dok kaluit. toksah dok muhong sebaq bukanbukan laa..naaa naa.
hang pulak dok over saipa.ish takpaham oqang jenih lagu mana ni?"