Thursday 8 September 2011

hari raya hari untuk semua..


aaaaa haaa aaaaaa emmm emmm mmmm menyambut di serata dunia...aaaa aa mmm aku miskin hinaaa.. pernah dengar dak lagu ni?? btw aku takingat lirik dia :P

assalamualaikum... selamat hari raya aidilfitri..hehe nak ucap jugak walaupun agak lambat.peduli ape aku~

raya taun ni agak takberapa meriah. sebabnya kakak balik raya johor . so tinggal lah kami adik beradik kat perlis . dan aku lah orang yang agak sibuk setelah ketiadaan kakak cececey :F

semua family ada baju tema raya kan?siap langsir pun nak sama kaler dgn baju. kami pun ada tema sendiri..tema nya "sukahati asai hang happy " . so first syawal mak , ayah dan adik berbaju hijau , abang dan aku bertemakan kuning dan purple...hmm jauh beza tuu.

pagi tu sebelum pi sembayang raya , bersalaman dgn mak ayah dulu , tapi taksedih pun.. selalu sedih-sedih. hmm
kemudian abg bawak pi masjid dgn kereta dia yg ekzos besar tuu adoiii.
kemudian balik lah...dah ngantok dengaq khutbah raya..hehe

kanak-kanak bawah umur punyalah ramai mai rumah .sampai takdan nak "buang " telekong tak kat tepi.. okay pagi tu memang mood depa makan kue raya , tunggu sat lagi..nak masuk rumah pun takmau siap cakap " kami takmasuk dah nak duit qaya ja , kami mai 10 org " tudiaaa siap habaq lagi..
tapi takpe budak-budak kan so sedekah je lah hihihi.

lepas beraya kat rumah kami balik kampung sat . sebab abang nak balik kulim petang tu jugak . kesian dia hmm hmm ..

raya ke dua dan seterusnya , macam biasa-biasa orang buat . so takdelah menarik sangat , kue raya habis . laksa habis . lemang ketupat , last sekali mee goreng pun boleh wakakaka :D.

Alhamdulillah .. :P